Kundservice

Online tjänster

Här kan du göra en felanmälan och även enkelt se belopp och OCR-nummer på nästkommande hyra.

Mina sidor/felanmälan >>

Mina sidor/felanmälan har nu fått nytt utseende. Du som hyresgäst kommer att behöva göra en registrering första gången du ska logga in på den nya sidan. Gäller det lokaler behöver du kontakta Tommy Gullqvist som skapar en inloggning.

 

Blanketter för nedladdning

Blanketterna öppnas som PDF-filer i ett nytt fönster.
Saknar du Acrobat Reader finns det att ladda ner HÄR >>

 

GDPR

Din integritet är viktig för oss. Via länken kan du läsa mer om hur vi behandlar dina personuppgifter: Behandling av personuppgifter

 

Uthyrning & byte

Den 1 oktober 2019 skärptes lagstiftningen gällande olovlig andrahandsuthyrning och reglerna kring lägenhetsbyte och inneboende,  läs mer här.

Ansökan om andrahandsuthyrning >>

Ansökan om lägenhetsbyte >>

Bilaga vid överlåtelse lokalkontrakt >>

För bostadssökande hänvisar vi till Bostadsförmedlingen.

 

Utskick av hyresavier

Vill du få din hyresavi som e-faktura istället för utskick så loggar du in på din internetbank och söker efter ”GA Fastigheter” under fliken för e-faktura. Fyll i objektnummer, namn, e-post och telefon så kommer nästa hyresavi från oss som en e-faktura.

Vill du hellre få hyresavin via e-post eller sms skickar du informationen till tommy.gullqvist@ga-fastigheter.se

Företag som är intresserade av e-faktura kontaktar Tommy Gullqvist så att vi kan upprätta en anslutning.

 

Autogiro

Autogiroanmälan BEA hus >>

Autogiroanmälan Fastighets AB Grannarne >>

Autogiroanmälan MEAs fastigheter >>